marți, 28 iulie 2015

Prima iubire-un loc în care te vei întoarce mereu cu sufletul



Mi-e un dor nebun de tot ce înseamnă noi. Mi-e dor de toate momentele fantastice de care mă bucuram ca un copil care vedea pentru prima dată o jucărie. Cu toate acestea, nu pot spune că te mai iubesc. Pare ciudat, nu?! Iubirea pentru anumite trăiri a rămas la fel..de aceea pot pune egal încă între iubire şi noi.


M-ai iubit şi dupa ce ai spus adio! Ai renunţat cu lacrimi în ochi la un vis frumos în care mă visam mireasă. Ai renunţat la o iubire despre care ştiai că o să dai greu…Nu am înţeles niciodată de ce oamenii pleacă, deşi vor să stea. Chiar şi cei din jur ţi au spus că o să îţi fie greu să pleci dintr un loc în care ai simţit cu toata fiinţa ta ce înseamnă iubirea…şi ţi s-a dovedit de mii de ori că te ai întors în trecut cu paşi repezi caci, ţi-era dor. Ţi-era dor de sentimentul pe care îl întâlnisei pentru prima dată. Nu o să te judec niciodată pentru că eu nu condamn lucrurile făcute din inimă. În schimb, nu o să înţeleg niciodată persoanele care vor să uite trecutul..mai degrabă să fugă de el. Acesta trebuie asumat pentru că face parte din tot ce înseamnă”eu”. E ca şi cum ai vrea să uiţi alfabetul dar, în acelaş timp, să ai capacitatea de a citi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu